Aktualnie znajdujesz się na:

GSK i Philips dołączyli do Warsaw Health Innovation Hub

W tym tygodniu kolejne dwie firmy oficjalnie zastały partnerami Warsaw Health Innovation Hub. Pierwsza z nich to GSK, a druga to Philips Polska.

Uroczystość podpisania porozumienia z GSK odbyła się w Agencji Badań Medycznych, a udział w niej wziął gość specjalny Alberto Fernandez, Starszy Wiceprezes ds. Globalnych Operacji Klinicznych, GSK, a także Natalia Tomkiewicz, Dyrektor Działu Globalnych Badan Klinicznych i Lider R&D Hub Warszawa.

- GSK od kilkudziesięciu lat prowadzi w Polsce liczne projekty biznesowe. Przez cały ten czas koncentrujemy się na trzech długofalowych priorytetach – innowacyjności, osiągnięciach i budowaniu zaufania społecznego. Wszystkie te cechy łączy także inicjatywa Warsaw Health Innovation Hub, która jest miejscem wymiany doświadczeń, przepływu pomysłów oraz nawiązywania relacji pomiędzy kluczowymi podmiotami, mającymi wpływ na kształtowanie przyszłości systemu ochrony zdrowia. Jesteśmy dumni, że możemy dołączyć do tej niezwykle istotnej platformy i aktywnie uczestniczyć w jej pracach. Jestem przekonany, iż współpraca nawiązana przez GSK w ramach Warsaw Health Innovation Hub zaowocuje wieloma udanymi wdrożeniami, które podniosą jakość polskiej ochrony zdrowia i pomogą pacjentom” – powiedział podczas spotkania Alberto Fernandez, Starszy Wiceprezes ds. Globalnych Operacji Klinicznych, GSK.

WHIH to wspólny projekt ABM i partnerów biznesowych z sektora medycyny, farmacji i biotechnologii. Wśród partnerów WHIH mamy przede wszystkim firmy farmaceutyczne, jednak w tym tygodniu do grona partnerów dołączyła firma Philips Polska, pierwsza firma produkująca wyroby medyczne.

Porozumienie o współpracy podpisali dr hab. n. med. Radosław Sierpiński, Prezes ABM i Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny Philips Polska, Członek Zarządu. Podczas uroczystości obecny był Michał Kępowicz, Dyrektor ds. Relacji Strategicznych, Market Access Philips Polska, który będzie reprezentował firmę w Radzie WHIH.

- Ogromnie  cieszymy się, że możemy dołączyć do tak znakomitego grona strategicznych partnerów Warsaw Health Innovation Hub i wspólnie pracować na rzecz podnoszenia  jakości systemu ochrony zdrowia w Polsce. To dla nas kolejny ważny krok na drodze do wspierania wizji zrównoważonej i zbudowanej wokół pacjenta opieki medycznej, opartej na inteligentnych technologiach. Niezwykle inspirujący jest również fakt, że współpracę tę podpisujemy w momencie, w którym Philips świętuje 100 lat swojej obecności w Polsce. To z jednej strony zwieńczenie pewnego etapu naszej działalności, ale równocześnie otwarcie nowego rozdziału dotyczącego przyszłości medycyny. Cieszę się, że mając na uwadze wspólne cele i dzieląc się naszym doświadczeniem będziemy mieli szansę na wypracowanie kolejnych zintegrowanych, innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą zapewnić maksymalnie efektywną opiekę  na każdym etapie procesu ochrony życia ludzkiego i przyczynić się do poprawy zdrowia pacjentów – Michał Kępowicz, dyrektor ds. relacji strategicznych Philips Polska.

 

Opcje strony

do góry
Poniżej możesz ustawić pliki cookies. Cookies niezbędne nie wymagają Twojej zgody, umożliwiają poprawne działanie podstawowych funkcji strony. Jeżeli będziemy korzystać z opcjonalnych plików cookies, funkcjonalnych, analitycznych lub reklamowych, wymagana będzie Twoja zgoda. Aby zmienić preferencje plików cookie, zaznacz pole wybranych kategorii i zatwierdź przyciskiem „Zapisz wybór”. Naciśnięcie przycisku „Zezwól na wszystkie” oznacza, że będziemy za Twoją zgodą korzystać ze wszystkich cookies używanych przez stronę. Szczegółowe informacje o plikach cookies oraz sposobie przetwarzania danych osobowych, a także o przysługujących Ci prawach, znajdziesz w Polityce prywatności.
Cenimy twoją prywatność

Niezbędne pliki cookie przyczyniają się do użyteczności strony poprzez umożliwianie podstawowych funkcji takich jak nawigacja na stronie i dostęp do bezpiecznych obszarów strony internetowej. Strona internetowa nie może funkcjonować poprawnie bez tych ciasteczek.

 

Te pliki wykorzystywane są przez serwis YOUTUBE, celem tych plików jest zbieranie preferencji użytkownika związanych z odtwarzaniem filmów . Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce prywatności Google.