Regulamin Kursu Biotechnologii Praktycznej

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej: Regulamin) określa zasady i warunki naboru i uczestnictwa
    w Kursie Biotechnologii Praktycznej (dalej: Kurs).
  2. Organizatorem Kursu jest Agencja Badań Medycznych (dalej: Organizator).
  3. Celem Kursu jest edukacja i pogłębienie wiedzy z zakresu struktury, złożoności
    i wielowymiarowości przemysłu leków biotechnologicznych w ujęciu praktycznym. Kurs Biotechnologii Praktycznej ma umożliwić uczestnikom spojrzenie na zagadnienia oczami ekspertów wywodzących się z firm biotechnologicznych, pokazać specyfikę sektora, a także inspirować osoby poszukujące ścieżki rozwoju zawodowego do podnoszenia kompetencji w obszarze leków biotechnologicznych oraz do poszukiwania i rozwijania własnych pomysłów.
  4. Kurs ma zasięg ogólnopolski.
  5. Rejestracja i udział w Kursie jest dobrowolny i bezpłatny.

 

§ 2

Uczestnicy

1. Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:

a)  Kandydacie – oznacza to osobę fizyczną ubiegającą się o zakwalifikowanie do udziału w Kursie;

b)  Uczestniku – oznacza to osobę fizyczną zakwalifikowaną do udziału
w Kursie zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.

2. O udział w Kursie mogą ubiegać się osoby, które spełniają następujące kryteria obligatoryjne:

  1. mają status studenta studiów II stopnia lub
  2. są słuchaczami min. 4 roku jednolitych studiów magisterskich lub

są absolwentami studiów magisterskich, którzy uzyskali dyplom magistra w latach 2023 i 2024.

3. Kurs skierowany jest wyłącznie do studentów lub absolwentów polskich uczelni wyższych kierunków prowadzonych w ramach dyscyplin naukowych:

  1. biologia medyczna,
  2. nauki farmaceutyczne,
  3. nauki medyczne,
  4. biotechnologia,
  5. nauki biologiczne,
  6. nauki chemiczne,
  7. inżynieria biomedyczna,
  8. inżynieria chemiczna,
  9. weterynaria.

§ 3

     Warunki wzięcia udziału w Kursie

 

1.  Prawo udziału w Kursie otrzyma pierwsze 50 osób, które:

  1. dokona prawidłowej rejestracji zgodnie z zapisem § 3 ust. 2;
  2. spełni warunki formalne określone w § 2 ust. 2 i 3;
  1. Warunkiem uczestnictwa w Kursie jest rejestracja Kandydata poprzez formularz zgłoszeniowy (link do formularza) zamieszczony na stronie internetowej https://whih.abm.gov.pl/ 
  2. Przy rejestracji Kandydat zobowiązany jest do podania następujących danych:
  1. imię,
  2. nazwisko,
  3. adres-email,
  4. numer telefonu,
  5. kierunek studiów,
  6. wydział,
  7. uczelnia,
  8. status studenta.
  1. Rejestracja do udziału w Kursie będzie prowadzona w terminie od 12 sierpnia do  23 września 2024 r. do godziny 13.00  wyłącznie w formie elektronicznej.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rejestracji po wyczerpaniu się limitu uczestników oraz możliwość przeprowadzenia rejestracji uzupełniającej w terminie ustalonym przez Organizatora.
  3. Złożenie formularzy zgłoszeniowych do Kursu po tym terminie nie będzie możliwe.
  4. Niekompletne zgłoszenia nie będą rozpatrywane.
  5. Uczestnicy zarejestrowani do udziału w Kursie zostaną poinformowani pocztą elektroniczną na adres e-mail wskazany w formularzu zgłoszeniowym.
  6. Formularze zgłoszeniowe podlegają ocenie formalnej.
  7. Po etapie oceny formalnej powstaje lista zakwalifikowanych do Kursu Uczestników.
  8. Przesyłając formularz zgłoszeniowy o udział w Kursie, Kandydat oświadcza, że:
    1. wszystkie podane przez niego dane są zgodne ze stanem faktycznym oraz mogą być w każdej chwili potwierdzone we wskazanej w formularzu uczelni;
    2. znana mu jest treść informacji dotycząca przetwarzania danych osobowych zamieszczona w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§ 4

            Ocena formalna

 

  1. Celem oceny formalnej jest weryfikacja formularzy zgłoszeniowych pod kątem spełniania kryteriów formalnych określonych w § 2 ust. 2 i 3.
  2. Do oceny kierowane są wyłącznie formularze zgłoszeniowe kompletne i złożone w terminie prowadzonego naboru.
  3. Kandydaci, którzy poprawnie złożą formularz zgłoszeniowy zgodnie z §4 ust. 2, zostaną poinformowani o zakwalifikowaniu się do udziału w Kursie drogą mailową.

§ 5

            Realizacja Kursu

  1. Okres realizacji Kursu:
  1. 30 września 2024 r. - otwarcie Kursu Biotechnologii Praktycznej oraz warsztaty Design Thinking, stacjonarnie w Warszawie (dalej: ‘Spotkanie otwierające”),
  2. 1-4 oraz 7-8 października 2024 r. - cykl paneli wykładowo-dyskusyjnych online.
  1. Rozpoczęcie realizacji Kursu odbędzie się podczas spotkania otwierającego, którego elementem będą warsztaty Design Thinking dla Uczestników. Spotkanie otwierające  całodniowe odbędzie się stacjonarnie w Warszawie dnia 30 września
    2024 r. Adres wraz dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi Spotkania otwierającego Organizator prześle Uczestnikom, za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Udział w Spotkaniu otwierającym jest obligatoryjny. Brak udziału w Spotkaniu otwierającym uniemożliwia uczestnictwo w pozostałych zajęciach.
  3. Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu na spotkanie ani zakwaterowania Uczestników.
  4. Sesje wykładowe połączone z panelem dyskusyjnym, odbędą się w formie online w aplikacji Microsoft Teams lub Zoom, w terminach 1-4 oraz 7-8 października 2024 r. w godzinach popołudniowych między 16:00 a 19:00.
  5. Linki do sesji wykładowych zostaną przesłane drogą elektroniczną na adresy mailowe wskazane w formularzu, o którym mowa w § 3 ust. 2, nie później niż 2 dni przed planowanym terminem wykładów.
  6. Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia sobie, we własnym zakresie, dostępu do Internetu oraz urządzenia/ń z dostępem do mikrofonu i kamery, przy użyciu którego możliwe jest uczestnictwo w sesjach wykładowych prowadzonych online.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu Kursu o czym Uczestnicy zostaną poinformowani ze stosowanym wyprzedzeniem.
  8. Uczestnicy podczas Spotkania otwierającego otrzymają bezpłatne materiały szkoleniowe.
  9. Uczestnicy Kursu, którzy osiągną co najmniej 80% uczestnictwa w Kursie (przy czym udział w spotkaniu stacjonarnym w Warszawie, o którym mowa w § 5 ust.1 lit. a, jest obligatoryjny) otrzymają certyfikat uczestnictwa, który zostanie przesłany pocztą na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.
  10. Kurs będzie prowadzony przez zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, wyniesionym z realizacji projektów w przemyśle biotechnologicznym, w obszarze regulatorowym, jak i w sektorze publicznym i naukowym.

§ 6

            Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników przetwarzanych w związku z Kursem jest Organizator.
  2. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku z organizacją i realizacją Kursu dostępne są w Załączniku nr 1 do niniejszego Regulaminu.

§ 7

Postanowienia końcowe

 

  1. Organizator nie ponosi jakichkolwiek odpowiedzialności wobec Uczestników z tytułu jakichkolwiek szkód, które mogą być efektem bezpośrednim lub pośrednim organizacji Kursu.
  2. Poprzez udział w Kursie Uczestnicy nie nabywają jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Organizatora, w tym roszczeń o zwrot kosztów poniesionych w celu wzięcia udziału
    w Kursie, związanych z dojazdem i/lub zakwaterowaniem.  
  3. Uczestnicy mają obowiązek przekazania Organizatorowi informacji o zmianie danych kontaktowych.
  4. Organizator przewiduje możliwość zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu następuje z chwilą udostępnienia nowej jego treści na stronie www.whih.abm.gov.pl.
  5. Organizator jest uprawniony do przerwania lub odwołania Kursu w każdym momencie, bez podania przyczyny. Uczestnikom nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Organizatora w związku z przerwaniem lub odwołaniem Kursu.
  6. Wszelkie kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem są rozstrzygane przez Organizatora. 
  7. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Kursie.
  8. W przypadku rezygnacji Uczestnika z Kursu przed jego rozpoczęciem, na jego miejsce udział w Kursie będzie proponowany kolejnym Kandydatom wybieranych zgodnie z kolejnością zgłoszeń, którzy spełniają wymagania określone w § 2 ust. 2 i 3.

 

Załączniki do Regulaminu:

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Kursie
 

Załącznik nr 1 do Regulaminu pierwszej edycji Kurs Biotechnologii Praktycznej:  Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w Kursie Biotechnologii Praktycznej.

Administratorem Państwa danych osobowych jest Agencja Badań Medycznych z siedzibą przy ul. Chmielnej 69, 00-801 Warszawa.

W sprawie przetwarzania danych osobowych można się skontaktować z Agencją Badań Medycznych, pod adresem - iod@abm.gov.pl.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora w celu organizacji i realizacji Kursu na zasadach opisanych w Regulaminie, którego postanowienia są akceptowane przez Kandydatów i Uczestników Kursu na podstawie art. 6 ust.1 lit. b RODO, przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi zawartego w art. 15 ustawy z dnia 21 lutego 2019r. o Agencji Badań Medycznych - prowadzenie działań o charakterze edukacyjnym i szkoleniowym w zakresie innowacji w ochronie zdrowia, ze szczególnym uwzględnieniem badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nauk medycznych i nauk o zdrowiu. Państwa dane będą przetwarzane także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu konieczności wypełnienia obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa dotyczących archiwizacji.

Państwa dane mogą być przetwarzane w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

Podczas realizacji celów określonego w par. 1 ust. 3 Regulaminu Kursu, Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w uzgodnionym zakresie: całość procesów przetwarzania związanych z Kursem, ocena formularzy zgłoszeniowych na zasadach określonych w Regulaminie, wybór Uczestników Kursu, koordynację Kursu i organizację spotkań w ramach Kursu.

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji wyżej wymienionych celów, tj. do momentu zakończenia Kursu, oraz przez okres potrzebny do odpowiedniej archiwizacji dokumentacji tego Kursu. Dane mogą być także przetwarzane zgodnie z okresem przechowywania określonym w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt oraz Instrukcji kancelaryjnej. Dane osobowe osób, którzy nie zostaną wyłonieni w procesie rekrutacji zostaną usunięte w ciągu 30 dniu od zakończenia procesu rekrutacji do Kursu. Okres przetwarzania może także wynikać z uwagi na przedawnienie ewentualnych roszczeń.

Będziemy przetwarzać dane Uczestników w zakresie: imię, nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, adres do korespondencji, nazwa uczelni, wydział, kierunek, rodzaj i rok studiów. W zakresie złożonego elektronicznego podpisu kwalifikowanego/podpisu złożonego za pośrednictwem profilu zaufanego będziemy dodatkowo przetwarzali nr PESEL.

Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej. Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne w zakresie prowadzenia wideokonferencji, zapewniające usługi pocztowe, kurierskie, chmurowe czy zajmujące się niszczeniem dokumentacji, instytucjom lub podmiotom przeprowadzającym audyty i kontrole.

Państwa dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanym decyzjom, w tym nie będą poddawane profilowaniu.

Przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje także Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. e i f. (RODO).

Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie Państwa danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do organizacji i realizacji działań w ramach Kursu Biotechnologii Praktycznej. Niepodanie danych, będzie skutkowało brakiem możliwości uczestnictwa w Kursie.

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej.

 

 

 

do góry